środa, 27 sierpnia 2014

Wrocław

Ten wpis chciałbym poświęcić Wrocławowi, w którym bardzo często mam okazję bywać. Odwiedziłem w tym mieście naprawdę sporo miejsc noclegowych, zarówno hoteli, jak i hosteli i innych typów noclegowni. Osobom poszukującym noclegu, chciałbym dzisiaj polecić hotel w centrum, który miałem okazję odwiedzić już kilka razy. Mam na myśli Hotel Sofia, który oferuje komfortowe pokoje o wysokim standardzie. Jest to miejsce, które zapewnia bardzo schludne pokoje przy zachowaniu przystępnych cen. Bardzo często spotykałem się już z sytuacją, kiedy cena nie była adekwatna do oferowanego standardu. Zwracam na to szczególną uwagę i przed takimi miejscami właśnie chcę Was tutaj przestrzegać.


Wracając więc do hotelu, o którym Wam wspomniałem, jest to miejsce godne polecenia. Dla bardziej wymagających, wspomnę o zabiegach z dziedziny wellness, które oferowane są w tym miejscu. Można udać się na relaksujący masaż bądź do jacuzzi lub sauny. Hotel Sofia posiada również sale konferencyjne doskonale przystosowane do przeprowadzania różnego rodzaju konferencji i spotkań biznesowych. Gdyby nie specyfika mojej pracy, to z pewnością odwiedzając Wrocław zawsze zatrzymywałbym się właśnie tam, ponieważ poza wysokim standardem, także lokalizacja w centrum przemawia za tym miejscem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz