czwartek, 28 sierpnia 2014

Białystok

Tym razem opiszę Wam mój pobyt w mniej popularnym miejscu, a mianowicie w Białymstoku. Osobiście byłem tam, jak dobrze pamiętam, w sumie trzy razy. Jakoś tak się składa, że nie szczególnie często mam okazję jeździć w tamte rejony, nawet biorąc pod uwagę rodzaj wykonywanej przeze mnie pracy. W każdym razie, jeżeli kiedykolwiek potrzebowalibyście jakiegoś noclegu w tym mieście, polecam Wam, sprawdzony przeze mnie, Hotel Esperanto. Miejsce to słynie z organizacji różnego rodzaju imprez, oczywiście głównie są to wesela, komunie i inne imprezy rodzinne. Hotel ten ma także sale przystosowane do przeprowadzania konferencji i szkoleń. A kolejnym plusem jest lokalizacja w centrum. Także hotelowa restauracja, która nazywa się Kawelin, od znanego białostoczanina, godna jest uwagi. W tym pięknym i przytulnym miejscu serwują pyszności z kuchni tradycyjnej połączone z regionalnymi akcentami. Serwują tam przepyszny stek z polędwicy wołowej w sosie Jacka Daniel'sa, dla którego mógłbym jechać specjalnie do Białegostoku.


Świetne jest to, że rezerwacji w tym hotelu można dokonać na stronie internetowej. Od razu wiadomo więc, czy wybrany przez nas termin jest dostępny. Stanowi to ogromne uproszczenie i daje możliwość zaoszczędzenia czasu, zwłaszcza w przypadku pracy takiej jak moja.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz