poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Wprowadzenie

Witajcie, zajmuję się zawodowo oceną hoteli, to coś takiego jak recenzent książki czy filmu albo tajemniczy klient w sklepie, tyle, że ja odwiedzam hotele, które później oceniam pod każdym kątem.

Będąc ostatnio na wakacjach nad morzem dowiedziałem się, że wiele osób ma problem ze znalezieniem odpowiednich miejsc noclegowych, zarówno wyjeżdżając na wakacje, jak i w przypadku podróży służbowych, które nie mają zapewnionych noclegów oraz we wszelkich innych przypadkach. W sezonie letnim i zimowym nad morzem czy w górach, planując wakacje znaleźć można naprawdę sporo ofert wynajmu kwater, domków i innych, jednak nie wszystkie godne są polecenia. Z racji tego, że ja dość sporo podróżuję, to chciałbym przybliżyć Wam niektóre miejsca i udzielić kilku wskazówek opartych o moje osobiste doświadczenie. Stąd też pomysł na tego bloga. Chciałbym spróbować przedstawiać Wam to, co częściowo należy do mojej pracy, oczywiście w sposób bardziej dostępny i mniej skomplikowany. Mam nadzieję, że komuś kiedyś pomogę, np. polecając nocleg lub po prostu rozwiewając czyjeś wątpliwości w stosunku do jakiegoś miejsca. Zaznaczę jednak, że opisywać będę głównie moje pobyty w hotelach, gdyż najczęściej właśnie w tego typu miejscach się zatrzymuję. Zapraszam serdecznie do lektury mojego bloga.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz