piątek, 29 sierpnia 2014

Uproszczenie wyszukiwania

Dzisiejszy wpis będzie nieco inny od poprzednich, dlatego, że nie będzie polecał konkretnego hotelu w danym mieście, a wyszukiwarek noclegów. Bardzo często szukając nowego miejsca noclegowego, które pozwalają za pomocą wybranych filtrów dostosować wyniki wyszukiwania do naszych oczekiwań i potrzeb. Oczywiście korzystam z takich wyszukiwarek wtedy kiedy nie mam zlecenia na konkretne miejsce. Nawet wolę jeżeli jestem w takiej sytuacji, ponieważ sam mogę zdecydować gdzie się zatrzymam.


Niedawno planowałem wybrać się do Świnoujścia, w którym byłem już wcześniej, ale zależało mi właśnie, aby zatrzymać się w innym hotelu niż poprzednio. Co prawda, w Świnoujściu nie ma aż tak wielu hoteli, jednak nie chciałem decydować się na pierwszy na jaki natrafię, a szczerze mówiąc, nie miałem zbyt wiele czasu, żeby przeprowadzić rozeznanie i poczytać oceny byłych klientów. Zwykle na początku moich poszukiwań zaczynam właśnie od przeglądania oferty danych hoteli, które porównuję, a także czytam opinie odwiedzających, co nie znaczy, że jeśli komentarze są niepochlebne, to od razu skreślam dane miejsce. Często właśnie działa to dla mnie jak zachęta, chcę bowiem przekonać się osobiście jak sytuacja wygląda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz