wtorek, 26 sierpnia 2014

Wakacje w Mielnie

Pierwszy właściwy wpis chciałbym poświęcić Mielnie, ponieważ nadal trwa sezon urlopowy, a wiele osób wybiera się na wakacje właśnie tam. Sam byłem wiele razy w tym mieście i nocowałem w różnych miejscach. Były to zarówno hotele, jak i tańsze miejsca, typu kwatery prywatne.

Miasto to nie jest jakimś ośrodkiem wymagającym wielkich funduszy, tak więc, domyślam się, że większość osób wybierających się na wakacje do Mielna szuka tanich noclegów. Z mojego doświadczenia powiem Wam, że zawsze taniej jest, jeśli szuka się noclegu sporo wcześniej przed planowanym wyjazdem, zdaję sobie jednak sprawę, że nie zawsze jest to możliwe, jak również rozumiem spontaniczne wyjazdy. Sam jestem zwolennikiem tego typu akcji, uważam bowiem, że najczęściej właśnie nieplanowane wyprawy są najbardziej udane.




Każdy chciałby, żeby było fajnie, czysto, blisko i tanio. Zwykle jednak tak się nie da. Podkreślam jednak raz jeszcze, im szybciej zaczniemy szukać noclegu, tym większe prawdopodobieństwo na spełnienie wszystkich tych wymagań i oczekiwań. Natomiast jeśli szukacie kwater na ostatnią chwilę, to musicie liczyć się z tym, że trzeba poświęcić dość sporo czasu na szukanie i dzwonienie. W takim przypadkach, polecam Wam korzystanie ze stron typu wyszukiwarki, które pozwalają wybrać filtry ułatwiające wyszukiwanie.

1 komentarz:

  1. Jeśli chodzi o same wakacje w Mielnie nad morzem to ja również bardzo chętnie tam jeżdżę. Muszę przyznać, że świetnie sprawdza się kwestia wynajmu pobytu w https://lazurowybrzeg.pl/ gdzie tak naprawdę można doskonale wypocząć.

    OdpowiedzUsuń